Merhabalar, Python ile bir Google Maps otomatik yorum botu geliştirdik iki seçenek mevcut ya bot işletmeye uygun yorumları kendi yazıyor ya da siz kendiniz belirli yorumları ekliyorsunuz ve seçilen işletmelere bu yorumlar yapılıyor fakat bu botu ne kadara satmalıyız sizce? Lisanslayıp kendimiz mi satmalıyız yoksa yorum hizmeti mi vermeliyiz?