Merhabalar, Python ile bir Google Maps otomatik yorum botu geliştirdik iki seçenek mevcut ya bot işletmeye uygun yorumları kendi yazıyor ya da siz kendiniz belirli yorumları ekliyorsunuz ve seçilen işletmelere bu yorumlar yapılıyor fakat bu botu ne kadara satmalıyız sizce? Lisanslayıp kendimiz mi satmalıyız yoksa yorum hizmeti mi vermeliyiz?
Malesef o botlar hiç bir işe yaramıyor çünkü hesaplar kullanıcıya düşüyor ve zaten gmailden atılan yorumla görev sitesinden kişiselden atılan yorum cok fark ediyor biz bu işin her türlüsünü denedik , akşam adam botu calıstırıyor sabah google kullabıcı isminde oluyor yorum atan hesaplar müşteriyle problem oluyor. O bottan zaten var