• 23-10-2023, 11:31:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar 3 ay önce bir daire kiraladım ve yeni taşındım, doğalgaz aboneliğimi de yeni başlattım firmadan geldiler açtılar ama kombi sıcak su vermiyor, kombi tamir masrafını benim mi ödemem lazım yoksa ev sahibi mi? 3 ay kullanıp da bozmadım 3 ay ev boş durdu yeni gelip doğalgazı açtırdım böyle bir şeyle karşılaştım.
  • 23-10-2023, 11:32:56
    #2
    kombi tamirleri ev sahiplerine ait hocam tarafımca tamirde ev sahibim ödemişti
    • Jonezz
    • tiptu
    Jonezz ve tiptu bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 23-10-2023, 11:33:35
    #3
    Ev sahibine ait, ya ödemesini yapar yada kiradan düşer
  • 23-10-2023, 11:33:58
    #4
    Bana da bugün tamire gelecekler, ev sahibi ödüyor hocam. Kombi evin içine dahil olan bir parça
  • 23-10-2023, 11:35:29
    #5
    Hukuki tarafını pek bilmiyorum ama sizinki gibi hiç kullanılmayan kombi tamiri ev sahibine, kullanıldıktan sonra bozulan kombinin tamiri kiracıya aittir diye hatırlıyorum.
  • 23-10-2023, 11:44:20
    #6
    kullanım yapmadığınız için ev sahibine fakat 3 aydır sizde kullanım sağlanmadığı kesin ise kanıtlayabilirseniz geçerli
  • 23-10-2023, 11:44:54
    #7
    PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hukuki tarafını pek bilmiyorum ama sizinki gibi hiç kullanılmayan kombi tamiri ev sahibine, kullanıldıktan sonra bozulan kombinin tamiri kiracıya aittir diye hatırlıyorum.
    Kesinlikle böyle olması gerekiyor. Kiralarken evin tüm içini kiralanıyor ve kombiyi de kiralamış oluyorsun sağlam teslim aldı isen bundan sonra sana aittir
  • 23-10-2023, 11:46:47
    #8
    efekanrasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanım yapmadığınız için ev sahibine fakat 3 aydır sizde kullanım sağlanmadığı kesin ise kanıtlayabilirseniz geçerli
    Hocam doğalgaz aboneliğini e devletten yaptım sözleşmesi var, yeni yani 1-2 günlük.
  • 23-10-2023, 11:48:59
    #9
    Ev kombili , Şehir merkezine, parka vesaire yakın, Asansörlü, bilmem zırt pırt. Bu sayılan herşey kiraya yansıyor hocam. yani özellik arttıkça kira artıyor , özellik azaldıkça kira azalıyor. Bunların parasını da her ay peşinen ödediğimiz için tamirat masrafı ev sahibine ait olur. Siz zaten bu özellikleri olduğu için tercih etmiş oluyor ve ona göre de kirasını vermiş oluyorsunuz.