Kombi Tamiri Kime Ait?
13
●380
- 23-10-2023, 11:31:55Merhaba arkadaşlar 3 ay önce bir daire kiraladım ve yeni taşındım, doğalgaz aboneliğimi de yeni başlattım firmadan geldiler açtılar ama kombi sıcak su vermiyor, kombi tamir masrafını benim mi ödemem lazım yoksa ev sahibi mi? 3 ay kullanıp da bozmadım 3 ay ev boş durdu yeni gelip doğalgazı açtırdım böyle bir şeyle karşılaştım.
- 23-10-2023, 11:33:58Bana da bugün tamire gelecekler, ev sahibi ödüyor hocam. Kombi evin içine dahil olan bir parça
- 23-10-2023, 11:44:20kullanım yapmadığınız için ev sahibine fakat 3 aydır sizde kullanım sağlanmadığı kesin ise kanıtlayabilirseniz geçerli
- 23-10-2023, 11:44:54Kesinlikle böyle olması gerekiyor. Kiralarken evin tüm içini kiralanıyor ve kombiyi de kiralamış oluyorsun sağlam teslim aldı isen bundan sonra sana aittirPLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2023, 11:46:47Hocam doğalgaz aboneliğini e devletten yaptım sözleşmesi var, yeni yani 1-2 günlük.efekanrasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2023, 11:48:59Ev kombili , Şehir merkezine, parka vesaire yakın, Asansörlü, bilmem zırt pırt. Bu sayılan herşey kiraya yansıyor hocam. yani özellik arttıkça kira artıyor , özellik azaldıkça kira azalıyor. Bunların parasını da her ay peşinen ödediğimiz için tamirat masrafı ev sahibine ait olur. Siz zaten bu özellikleri olduğu için tercih etmiş oluyor ve ona göre de kirasını vermiş oluyorsunuz.