efekanrasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanım yapmadığınız için ev sahibine fakat 3 aydır sizde kullanım sağlanmadığı kesin ise kanıtlayabilirseniz geçerli
Hocam doğalgaz aboneliğini e devletten yaptım sözleşmesi var, yeni yani 1-2 günlük.