Hukuki tarafını pek bilmiyorum ama sizinki gibi hiç kullanılmayan kombi tamiri ev sahibine, kullanıldıktan sonra bozulan kombinin tamiri kiracıya aittir diye hatırlıyorum.
Kesinlikle böyle olması gerekiyor. Kiralarken evin tüm içini kiralanıyor ve kombiyi de kiralamış oluyorsun sağlam teslim aldı isen bundan sonra sana aittir