• 23-10-2023, 11:49:02
    #10
    iyisite.NET
    Kesinlikle ev sahibine ait hocam.
    Kullanımdan kaynaklı bir durum olsaydı, yani siz bozmuş olsaydınız siz yaptırırdınız. (Vurma, kırma, kopartma vs gibi durumlarda)
  • 23-10-2023, 11:56:38
    #11
    Kombi evin demirbaşıdır dolayısıyla ev sahibine aittir.
  • 23-10-2023, 11:59:47
    #12
    Ev sahibi sıkıntı çıkarıyorsa, servise tutanak tutturun, kullanım hatası yoktur diye. O zaman kiradan düşebilirsiniz veya ev sahibine ödetirsiniz.
  • 23-10-2023, 12:12:00
    #13
    Kombi evin demirbaşlarından bir tanesidir. Eğer sizden kaynaklı bir arıza yoksa ev sahibinin ödemesi gerekiyor.
    Arıza sizden kaynaklı ise sizin yaptırmanız gerekmektedir.
  • 23-10-2023, 17:34:11
    #14
    cix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kombi evin demirbaşıdır dolayısıyla ev sahibine aittir.
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibi sıkıntı çıkarıyorsa, servise tutanak tutturun, kullanım hatası yoktur diye. O zaman kiradan düşebilirsiniz veya ev sahibine ödetirsiniz.
    sbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kombi evin demirbaşlarından bir tanesidir. Eğer sizden kaynaklı bir arıza yoksa ev sahibinin ödemesi gerekiyor.
    Arıza sizden kaynaklı ise sizin yaptırmanız gerekmektedir.
    Teşekkürler cevaplar için