Kombi evin demirbaşıdır dolayısıyla ev sahibine aittir.
Ev sahibi sıkıntı çıkarıyorsa, servise tutanak tutturun, kullanım hatası yoktur diye. O zaman kiradan düşebilirsiniz veya ev sahibine ödetirsiniz.
Kombi evin demirbaşlarından bir tanesidir. Eğer sizden kaynaklı bir arıza yoksa ev sahibinin ödemesi gerekiyor.
Arıza sizden kaynaklı ise sizin yaptırmanız gerekmektedir.
Teşekkürler cevaplar için