cix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kombi evin demirbaşıdır dolayısıyla ev sahibine aittir.
lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev sahibi sıkıntı çıkarıyorsa, servise tutanak tutturun, kullanım hatası yoktur diye. O zaman kiradan düşebilirsiniz veya ev sahibine ödetirsiniz.
sbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kombi evin demirbaşlarından bir tanesidir. Eğer sizden kaynaklı bir arıza yoksa ev sahibinin ödemesi gerekiyor.
Arıza sizden kaynaklı ise sizin yaptırmanız gerekmektedir.
Teşekkürler cevaplar için