Merhaba arkadaşlar 3 ay önce bir daire kiraladım ve yeni taşındım, doğalgaz aboneliğimi de yeni başlattım firmadan geldiler açtılar ama kombi sıcak su vermiyor, kombi tamir masrafını benim mi ödemem lazım yoksa ev sahibi mi? 3 ay kullanıp da bozmadım 3 ay ev boş durdu yeni gelip doğalgazı açtırdım böyle bir şeyle karşılaştım.