• 16-10-2023, 00:48:24
    #1
    Kimse galibiyeti kimin aldırdığına bakmıyor. Koskoca Türkiye de milli takım için iki kez üst üste yabancı teknik direktör mü seçilir ? bu amatöründen profesyoneline kadar bütün Türk teknik direktörlere saygısızlıktır bence. Samet aybabalar yılmaz vurallar mehmet özdilekler rıza çalımbaylar daha bi ton efsane. beşiktaşlı olduğum için değil ama daha 2 sezon önce pandemi sezonunu 3 kupayla kapatmış koskoca sergen yalçın var. Hiç mi birisi montella kadar değeri yoktu ? Galibiyet iyi güzel ama bu yol hiç iyi bir yol değil.
    • Karizmapsikolog
    Karizmapsikolog bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-10-2023, 00:49:15
    #2
    Teknik direktörün yabancı olduğuna katılmıyorum .. O BİR TÜRK Ve ADANALI
  • 16-10-2023, 00:50:28
    #3
    İlk defa yabancı hocaya kanım ısındı

    Federasyona bende kızıyordum yabancı oyuncu sınırı getirip yabancı hoca seçmelerine ama.. Bu hoca geldiği gibi sevdirdi kendini..
  • 16-10-2023, 00:50:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Türk hoca daha iyi olabilir fakat yeni gelen teknik direktör de boş değil, Adanalı diyebiliriz Özellikle bugün oynattığı oyunu ben 8-10 yıldır milli takımda görmedim. Farklı bir oyun stili ve ruh vardı.
    Tek temennim böyle devam ettirmesi.
  • 16-10-2023, 00:50:51
    #5
    fozee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik direktörün yabancı olduğuna katılmıyorum .. O BİR TÜRK Ve ADANALI
    O bir İTALYAN ve Türk değil. maçı kazandık diye gereksiz milliyetçilik yapmayın.
  • 16-10-2023, 00:51:22
    #6
    Yani türk olsaydı daha iyi olurdu ama olmadı
  • 16-10-2023, 00:51:51
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bir İTALYAN ve Türk değil. maçı kazandık diye gereksiz milliyetçilik yapmayın.
    i R o N !
  • 16-10-2023, 00:52:02
    #8
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk hoca daha iyi olabilir fakat yeni gelen teknik direktör de boş değil, Adanalı diyebiliriz Özellikle bugün oynattığı oyunu ben 8-10 yıldır milli takımda görmedim. Farklı bir oyun stili ve ruh vardı.
    Tek temennim böyle devam ettirmesi.
    fatih terim bu oyunun en kralını oynatıyordu. Mağlubiyetler alınmasaydı keşke o zamanlar.
  • 16-10-2023, 00:54:08
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bir İTALYAN ve Türk değil. maçı kazandık diye gereksiz milliyetçilik yapmayın.