Kimse galibiyeti kimin aldırdığına bakmıyor. Koskoca Türkiye de milli takım için iki kez üst üste yabancı teknik direktör mü seçilir ? bu amatöründen profesyoneline kadar bütün Türk teknik direktörlere saygısızlıktır bence. Samet aybabalar yılmaz vurallar mehmet özdilekler rıza çalımbaylar daha bi ton efsane. beşiktaşlı olduğum için değil ama daha 2 sezon önce pandemi sezonunu 3 kupayla kapatmış koskoca sergen yalçın var. Hiç mi birisi montella kadar değeri yoktu ? Galibiyet iyi güzel ama bu yol hiç iyi bir yol değil.
Türk hoca daha iyi olabilir fakat yeni gelen teknik direktör de boş değil, Adanalı diyebiliriz Özellikle bugün oynattığı oyunu ben 8-10 yıldır milli takımda görmedim. Farklı bir oyun stili ve ruh vardı.
Tek temennim böyle devam ettirmesi.
Türk hoca daha iyi olabilir fakat yeni gelen teknik direktör de boş değil, Adanalı diyebiliriz Özellikle bugün oynattığı oyunu ben 8-10 yıldır milli takımda görmedim. Farklı bir oyun stili ve ruh vardı.
Tek temennim böyle devam ettirmesi.
fatih terim bu oyunun en kralını oynatıyordu. Mağlubiyetler alınmasaydı keşke o zamanlar.