Türk hoca daha iyi olabilir fakat yeni gelen teknik direktör de boş değil, Adanalı diyebiliriz

Özellikle bugün oynattığı oyunu ben 8-10 yıldır milli takımda görmedim. Farklı bir oyun stili ve ruh vardı.
Tek temennim böyle devam ettirmesi.
fatih terim bu oyunun en kralını oynatıyordu. Mağlubiyetler alınmasaydı keşke o zamanlar.