fozee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik direktörün yabancı olduğuna katılmıyorum .. O BİR TÜRK Ve ADANALI
O bir İTALYAN ve Türk değil. maçı kazandık diye gereksiz milliyetçilik yapmayın.