Türk hoca daha iyi olabilir fakat yeni gelen teknik direktör de boş değil, Adanalı diyebiliriz Özellikle bugün oynattığı oyunu ben 8-10 yıldır milli takımda görmedim. Farklı bir oyun stili ve ruh vardı.
Tek temennim böyle devam ettirmesi.