Kimse galibiyeti kimin aldırdığına bakmıyor. Koskoca Türkiye de milli takım için iki kez üst üste yabancı teknik direktör mü seçilir ? bu amatöründen profesyoneline kadar bütün Türk teknik direktörlere saygısızlıktır bence. Samet aybabalar yılmaz vurallar mehmet özdilekler rıza çalımbaylar daha bi ton efsane. beşiktaşlı olduğum için değil ama daha 2 sezon önce pandemi sezonunu 3 kupayla kapatmış koskoca sergen yalçın var. Hiç mi birisi montella kadar değeri yoktu ? Galibiyet iyi güzel ama bu yol hiç iyi bir yol değil.