Milli takımımız galibiyet aldı ama ?
15
●550
- 16-10-2023, 00:59:01Tamam takım milli takım ama bu işe bu kadar milli duygularla bakmamak gerektiğini düşünüyorum. Evet çok değerli yerli hocalarımız var. Ama yabancı bir hocanın bence hiçbir mahsuru yok! Milli takıma başarı getiren herkes başımızın üstüne. Zamanında bu takımda Aurelio'lar Wederson'lar Nobre'ler forma giydi. Gram rahatsız olmadım hiçbirinden. Bizi kim en yükseğe taşıyabiliyorsa gelsin buyursun. Montella adanada kendini ispatladı. Ayrıca bu ülkeye profesyonel bağın ötesinde bir bağı olduğunu da deprem zamanı gösterdi diye düşünüyorum.
- 16-10-2023, 03:59:41konuyla, konunun içeriği ile gram alakası yok şu yorumunadarsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2023, 04:03:05Evet yok.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü ülkemizde bu başarıyı yakalayacak kimse de yok.
Bizimkiler anca para için geçer takım başına alamadığı zamanda dava açar.
içlerinde bayrak renk sevdasından çok para sevdası var.
Bu arada kusura bakmayın
bu gururun mutluluğu gazı var üzerimde alakasız yazmış olabilirim
- 16-10-2023, 04:04:54ne yani sergen yalçın para mı konuşur milli takım ile ? fanatiklik biraz fazla kaçmış adanalı veya adanasporlu olabilirsiniz ama bu kadar büyük hocaları yok sayamazsınız.adarsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2023, 04:13:58Şöyle izah edeyimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takımımızın başında bizden biri olması lazım zaten. Başlı başına yabancı biri saçmalık ama profesyonellik gerektiren durumlar var
Siz bjk nin ligimizde aldığı başarıdan bahsediyorsunuz lakin milli maçlar ve rakipler liğimize liğimizdeki takım kadro taktiklere benzemez.
İtalyan bir profesyonel biri varken onu daha uygun buldular.
keşke bizimkiler daha iyi olsa da onlar geçse.
Bu arada fanatiktik olarak adlandırdınız sizde yapıyorsunuz özellikle Sergen Yalçın dan bahsederek
Samet Aybaba Yılmaz Vural evet efsaneler ama ülke takımı için yeterli değiller. Zira Fatih terimi sevmem ama o varken de Sergen hocam kim.
Umarım bizden biri daha iyi olur da takımın başına o geçer.
Hayırlı geceler dilerim 🙏🏼
bu gururun mutluluğu gazı var üzerimde alakasız yazmış olabilirim