ne yani sergen yalçın para mı konuşur milli takım ile ? fanatiklik biraz fazla kaçmış adanalı veya adanasporlu olabilirsiniz ama bu kadar büyük hocaları yok sayamazsınız.
Şöyle izah edeyim
Takımımızın başında bizden biri olması lazım zaten. Başlı başına yabancı biri saçmalık ama profesyonellik gerektiren durumlar var
Siz bjk nin ligimizde aldığı başarıdan bahsediyorsunuz lakin milli maçlar ve rakipler liğimize liğimizdeki takım kadro taktiklere benzemez.
İtalyan bir profesyonel biri varken onu daha uygun buldular.
keşke bizimkiler daha iyi olsa da onlar geçse.
Bu arada fanatiktik olarak adlandırdınız sizde yapıyorsunuz özellikle Sergen Yalçın dan bahsederek
Samet Aybaba Yılmaz Vural evet efsaneler ama ülke takımı için yeterli değiller. Zira Fatih terimi sevmem ama o varken de Sergen hocam kim.
Umarım bizden biri daha iyi olur da takımın başına o geçer.
Hayırlı geceler dilerim 🙏🏼