Tamam takım milli takım ama bu işe bu kadar milli duygularla bakmamak gerektiğini düşünüyorum. Evet çok değerli yerli hocalarımız var. Ama yabancı bir hocanın bence hiçbir mahsuru yok! Milli takıma başarı getiren herkes başımızın üstüne. Zamanında bu takımda Aurelio'lar Wederson'lar Nobre'ler forma giydi. Gram rahatsız olmadım hiçbirinden. Bizi kim en yükseğe taşıyabiliyorsa gelsin buyursun. Montella adanada kendini ispatladı. Ayrıca bu ülkeye profesyonel bağın ötesinde bir bağı olduğunu da deprem zamanı gösterdi diye düşünüyorum.