• 15-10-2023, 20:36:02
    #1
    Bizde işler inanılmaz durdu, genel piyasa böyle mi bilmiyorum ama şu krediler bankalarla ilgili yeni mevzuatlardan sonra hiç bu kadar kötü olmamıştı.. Genel alışveriş de zorlanıyoruz, müşterilerde ciddi azalma var şuan inşallah çıkarız ama tünelin sonunda ışık yok gibi. Ya dışardan para bulmak lazım ya da ticaret yönetemini değiştirmek lazım. Önerilerinize tavsiyelerinize açığım. (Elimizde mal var, sermaye var ama müşteri azaldı. Satılmayınca nakite dönüşmüyor krize sebep oluyor)
  • 15-10-2023, 20:39:10
    #2
    Kurban bayramından iki hafta önce durdu hala aynı bitti piyasa küçük şehir bizimki büyükşehirlerde durum nasıldır
  • 15-10-2023, 20:40:19
    #3
    Etrafımda ne kadar esnaf varsa hepsi şikayetçi büyükşehirler de de durum aynı işler kesat esnafların kime sorsam yakiniyorlar
  • 15-10-2023, 20:43:37
    #4
    Allah yardimciniz olsun arkadaslar.Bu arada sektörleriniz nedir?Bu yil yaza kadar boyle gececek.Arkada destegi olanlar sabirli olanlar ayakta kalir bi sekilde.
  • 15-10-2023, 20:45:53
    #5
    Küçük esnaf bitti abi. çok değil 1 sene önce deli gibi iş yapıyoduk. Şimdi anca aylık yemek verdiğimiz fabrika, şantiyelerle çevirebiliyoruz. O da zar zor.
  • 15-10-2023, 20:56:34
    #6
    Herşeyin fiyatı 2 kat oldu çay ocağında çay 10 Tl olmuş Oy verenler düşünsün

    Zengin çalmasını iyi becerdiği için zengindir .
  • 15-10-2023, 20:58:33
    #7
    Bu hükumet girmedikçe bizim yüzümüz gülmez. Hükumetin değişmesiyle sorun çözülmüyor. Yanında %52 lik kesiminde değişmesi lazım.
    Kirtasiye sektöründeyim. Bimden daha ucuza mal veriyorum. Millet gidip bimden alıyor. La aynı mal. Bende 75 tl orda 99 tl bende 80 tl orda 139 tl. Millet gidip ordan alıyor. Ne anlamak mümkün, ne isyan etmemek. Bimin a101 in kirtasiyeyle işi ne abi ? Neden kimse denetlemiyor? Yasaklamiyor?
  • 15-10-2023, 21:04:58
    #8
    Esnaf değil tüm Türkiye bitti. Togglar, uçaklar, marsa adam yollamalar diye diye sahte argümanlar ile açlıkla mücadeleye kadar mahkum ettiler. Ülkemiz de cehalet sorunu çözülmeden ne ekonomi ne de başka bir şey çözülür. Çünkü, bu ülkede bürokratların kullandığı 3 şey vardır. Cehalet, Din ve Milli Duygular.
  • 15-10-2023, 21:08:55
    #9

    Her ay düşüyor maalesef.