Bizde işler inanılmaz durdu, genel piyasa böyle mi bilmiyorum ama şu krediler bankalarla ilgili yeni mevzuatlardan sonra hiç bu kadar kötü olmamıştı.. Genel alışveriş de zorlanıyoruz, müşterilerde ciddi azalma var şuan inşallah çıkarız ama tünelin sonunda ışık yok gibi. Ya dışardan para bulmak lazım ya da ticaret yönetemini değiştirmek lazım. Önerilerinize tavsiyelerinize açığım. (Elimizde mal var, sermaye var ama müşteri azaldı. Satılmayınca nakite dönüşmüyor krize sebep oluyor)