Bu hükumet girmedikçe bizim yüzümüz gülmez. Hükumetin değişmesiyle sorun çözülmüyor. Yanında %52 lik kesiminde değişmesi lazım.
Kirtasiye sektöründeyim. Bimden daha ucuza mal veriyorum. Millet gidip bimden alıyor. La aynı mal. Bende 75 tl orda 99 tl bende 80 tl orda 139 tl. Millet gidip ordan alıyor. Ne anlamak mümkün, ne isyan etmemek. Bimin a101 in kirtasiyeyle işi ne abi ? Neden kimse denetlemiyor? Yasaklamiyor?