• 15-10-2023, 21:12:14
    #10
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyin fiyatı 2 kat oldu çay ocağında çay 10 Tl olmuş Oy verenler düşünsün

    Zengin çalmasını iyi becerdiği için zengindir .
    Kardeşim oy verenler düşünsün de çek senetler ödenmesi için gelmeye ediyor. Kurunun yanında biz de yanıyoruz malesef. Herkes birbirine bağlı işte. Değişmiyor ve değiştiremiyoruz kişileri.
  • 15-10-2023, 21:13:25
    #11
    GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Her ay düşüyor maalesef.
    Ama ödenmesi gereken faturalar, maliyetler gelmeye devam ediyor değil mi? işte kriz burda başlıyor bizimde..
  • 15-10-2023, 21:17:48
    #12
    bizim cadde üzerinde dükkanlar teker teker kapatıyor
  • 31-10-2023, 14:56:04
    #13
    bizimde instagram ve web sitesinden satışlarımız %70 azalmış durumda.
    Esnaf arkadaşlarımın bir çoğu aynı durumda...

    belli ki en az yılbaşına kadar bu şekilde devam edecek.
  • 31-10-2023, 16:13:20
    #14
    psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizimde instagram ve web sitesinden satışlarımız %70 azalmış durumda.
    Esnaf arkadaşlarımın bir çoğu aynı durumda...

    belli ki en az yılbaşına kadar bu şekilde devam edecek.
    Sanmıyorum, bi 10 yıl zor artık. Ben gözümü dolar kazanmaya odaklandım. Yoksa batacağım.