GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Her ay düşüyor maalesef.
Ama ödenmesi gereken faturalar, maliyetler gelmeye devam ediyor değil mi? işte kriz burda başlıyor bizimde..