Esnaf değil tüm Türkiye bitti. Togglar, uçaklar, marsa adam yollamalar diye diye sahte argümanlar ile açlıkla mücadeleye kadar mahkum ettiler. Ülkemiz de cehalet sorunu çözülmeden ne ekonomi ne de başka bir şey çözülür. Çünkü, bu ülkede bürokratların kullandığı 3 şey vardır. Cehalet, Din ve Milli Duygular.