Hocam faizde ana para eriri her zaman eflasyon ülkesiyisiz örnek veriyorum bir ürün satışı yapıyoruz ve sadece bankanın verdiği faizi kazanıyoruz eşit gibi duruyor ama bankada 2 milyon duruyorken x ürüne yatırdığımızda 10 -15 milyonluk mal sahibi olmuş olabiliriz örnek verdim bundan 2-3 yıl değil bir kaç ay önce aldığımız yağlar şekerler kıyafetleri aynı fiyata alamıyoruz YTD
Toptan ķömur, şeker ve kayisi ticareti yapiyorum yillardır. Su an hala depoda 18 ton cay sekeri vae. Bana mı anlatiyosun hocam

ama ticaret oyle olmaz. Anlattiginiz kadar kolay olsa herkes sadece al sat yapardı. Pazar ve pazarlama devasa bir bilim. Bir insan forumda xx param var ne yapayım diyosa o kisi zaten ticaretten uzak durmalı. Yoksa parasini bitirir. O kisi icin en cazibi ya gayrimenkul almak ya da faizdir.