erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toptan ķömur, şeker ve kayisi ticareti yapiyorum yillardır. Su an hala depoda 18 ton cay sekeri vae. Bana mı anlatiyosun hocam ama ticaret oyle olmaz. Anlattiginiz kadar kolay olsa herkes sadece al sat yapardı. Pazar ve pazarlama devasa bir bilim. Bir insan forumda xx param var ne yapayım diyosa o kisi zaten ticaretten uzak durmalı. Yoksa parasini bitirir. O kisi icin en cazibi ya gayrimenkul almak ya da faizdir.
Allah bereket versin hocam birşey öğretme derdinde kesinlikle değilim. Faizi önermenizede şaşırdım. Hele ki bu denli iş yapıp faizi cazip görmeniz de tuhafıma gitmedi değil ama herkesin analizleri farklıdır siz en iyi en uygunu böyle görmüşsünüz.