Allah bereket versin hocam birşey öğretme derdinde kesinlikle değilim. Faizi önermenizede şaşırdım. Hele ki bu denli iş yapıp faizi cazip görmeniz de tuhafıma gitmedi değil ama herkesin analizleri farklıdır siz en iyi en uygunu böyle görmüşsünüz.
Teşekkür ederim hocam. Normalde hicbir sey yapmasa 1 tane sifir araba al. Garaja çek. 2 yıl yatsin derim ama ne iş yapayim diye forumda soru soracak kadar ticarete hakim olmayan biri ne is yaparsa yapsin batirir. Bari kur korumalifan parasini korusun dedim