erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toptan ķömur, şeker ve kayisi ticareti yapiyorum yillardır. Su an hala depoda 18 ton cay sekeri vae. Bana mı anlatiyosun hocam ama ticaret oyle olmaz. Anlattiginiz kadar kolay olsa herkes sadece al sat yapardı. Pazar ve pazarlama devasa bir bilim. Bir insan forumda xx param var ne yapayım diyosa o kisi zaten ticaretten uzak durmalı. Yoksa parasini bitirir. O kisi icin en cazibi ya gayrimenkul almak ya da faizdir.
Hocam bende bi ara tek kalem mal.Şeker,un,yağ...vs yuklu alim yaparak mal stoklamayi dusunuyordum.Sizin bu yazinizi gorunce sormak istedim.Ozamanki şeker alis ve simdiki satis fiyatiyla doviz almis olsaniz veya kkm yapmis olsaniz ne gibi fark olurdu? Kendi capinda mutaahhitlik yapan arkadasim var yeri gelir doviz alsam zaten xx tutari hic ugras vermeden kazaniyordum sadece amelelik yapiliyor su aralar falan diyordu.Yalan soylemez samimi arkadasim cunku.Benim sahsi fikrim 1 yil falan bu suanki %40 ve fazlasi devam edecek.Faizler bu seviyedeyken riske girilmemesi taraftariyim.Saygilar.