• 29-09-2023, 23:53:21
    #19
    Hocam olay aslında çok basit ne maddiyat nede başka birşey bu düşündüklerin olmaz en basit örnek şu kadın abi kadın avmye gitse makyaj yapsa herkes ona bakar spora gitse erkeklerin dikkatini çeker genel olarak toplum aç olduğundan dolayı şuanda o şanslı tarafta bu durumu nasıl düzeltirsin maaş ile vazgeçilmez olamazsın kendini 1 hafta kapat spor yap kişisel gelişim sağla mesela şuan sen neden kız arkadaşından vazgeçemiyorsun albenisi nedir bunu gör kendinden bunu uygula kız senden neden vazgeçsin burada diğer erkeklerden farklı olman gereken durumu çözmen lazım yani kız şunu demeli evet abi aradığım erkek.Kızın yapacağı işe saygın olucak ilk başta sonuçta o da bir birey ve ayaklarının üzerinde durması lazım ama konu örnek veriyorum sen lise mezunusun kız 4 yıllık üni o iş o zaman olurda olmaz
  • 29-09-2023, 23:57:49
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam olay aslında çok basit ne maddiyat nede başka birşey bu düşündüklerin olmaz en basit örnek şu kadın abi kadın avmye gitse makyaj yapsa herkes ona bakar spora gitse erkeklerin dikkatini çeker genel olarak toplum aç olduğundan dolayı şuanda o şanslı tarafta bu durumu nasıl düzeltirsin maaş ile vazgeçilmez olamazsın kendini 1 hafta kapat spor yap kişisel gelişim sağla mesela şuan sen neden kız arkadaşından vazgeçemiyorsun albenisi nedir bunu gör kendinden bunu uygula kız senden neden vazgeçsin burada diğer erkeklerden farklı olman gereken durumu çözmen lazım yani kız şunu demeli evet abi aradığım erkek.Kızın yapacağı işe saygın olucak ilk başta sonuçta o da bir birey ve ayaklarının üzerinde durması lazım ama konu örnek veriyorum sen lise mezunusun kız 4 yıllık üni o iş o zaman olurda olmaz
    Mantıklı cevap teşekkürler. ☺️
  • 29-09-2023, 23:58:26
    #21
    KsempatiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne hayali kabin memuru nedir git garson ol daha iyi ben olmadiktan sonra kabin memuru olsa ne. 😃
    arkadaşım sen o kızın sahibi misin? satın mı aldında sensiz olamayacakmış.

    kabin memurluğu +18 işmi de sen karar veriyorsun.

    aklınızı başınıza alın. ileride evlenebileceğiniz insanlar hakkında saçma sapan konuşmayın. bir kaç gereksiz insanın gazlamasına gelme.

    kabin memuru olmak istiyorsa olsun. öyle sevgili olun. belki fikirinden ya da işinden sonra vaz geçer.
  • 30-09-2023, 11:25:01
    #22
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım sen o kızın sahibi misin? satın mı aldında sensiz olamayacakmış.

    kabin memurluğu +18 işmi de sen karar veriyorsun.

    aklınızı başınıza alın. ileride evlenebileceğiniz insanlar hakkında saçma sapan konuşmayın. bir kaç gereksiz insanın gazlamasına gelme.

    kabin memuru olmak istiyorsa olsun. öyle sevgili olun. belki fikirinden ya da işinden sonra vaz geçer.
    Tam olarak buna paralel daha yumuşak bir dille bir yorum yapacaktım. Yıllarca o arkadaşın gittiği yoldan gittim ve sonu hep hüsranla sonuçlandı. Akışına bırakıp kendi duygu düşüncelerini yapıcı bir şekilde aktarıp önüne bakmaya devam edersen emin ol hayatında tatmadığın mutluluğu tadarsın. Kısıtlama ve ambargoların faturaları her zaman sana kesilecek.
  • 30-09-2023, 13:10:36
    #23
    LineTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak buna paralel daha yumuşak bir dille bir yorum yapacaktım. Yıllarca o arkadaşın gittiği yoldan gittim ve sonu hep hüsranla sonuçlandı. Akışına bırakıp kendi duygu düşüncelerini yapıcı bir şekilde aktarıp önüne bakmaya devam edersen emin ol hayatında tatmadığın mutluluğu tadarsın. Kısıtlama ve ambargoların faturaları her zaman sana kesilecek.
    bir kadınla mutluluğun sırrı şudur.

    bir kadının bedenine dokunmadan önce ruhuna dokunmalısınız.

    yorumda bahsettiğiniz hayatta parayla ya da egoyla tadamayacağınız mutluluğu tadıyorum.

    Eşim ilk okul mezunu ve tekstilde çalışırken orta okul ve liseyi dışarıdan bitirdi. tekstili bırakıp muhasebe departmanında çalışmaya başladı. o süreçte yanındaydım. üniversite okumak hayaliydi. ailesi onu ilk okuldan alıp göndermemişti. söz verdim “evlendikten sonra imkanım olursa seni üniversiteye göndereceğim “ diye.

    sözümü de tuttum, evlendikten 1 yıl sonra başka şehirde (çanakkale) üniversite okudu.

    ben istanbul’dan taşınmak istiyordum, eşim çanakkleyi sevmişti. bak şube çanakkale yazıyor.

    onun hayali, benim hayalim ikisini de gerçekleştirip ortak bir yerde buluştuk.

    şimdi 2 yaşındaki kızımın gözlerinin içine onur ve mutlulukla bakabiliyorum.

    iyi forumlar. ,
  • 30-09-2023, 13:19:39
    #24
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kadınla mutluluğun sırrı şudur.

    bir kadının bedenine dokunmadan önce ruhuna dokunmalısınız.

    yorumda bahsettiğiniz hayatta parayla ya da egoyla tadamayacağınız mutluluğu tadıyorum.

    Eşim ilk okul mezunu ve tekstilde çalışırken orta okul ve liseyi dışarıdan bitirdi. tekstili bırakıp muhasebe departmanında çalışmaya başladı. o süreçte yanındaydım. üniversite okumak hayaliydi. ailesi onu ilk okuldan alıp göndermemişti. söz verdim “evlendikten sonra imkanım olursa seni üniversiteye göndereceğim “ diye.

    sözümü de tuttum, evlendikten 1 yıl sonra başka şehirde (çanakkale) üniversite okudu.

    ben istanbul’dan taşınmak istiyordum, eşim çanakkleyi sevmişti. bak şube çanakkale yazıyor.

    onun hayali, benim hayalim ikisini de gerçekleştirip ortak bir yerde buluştuk.

    şimdi 2 yaşındaki kızımın gözlerinin içine onur ve mutlulukla bakabiliyorum.

    iyi forumlar. ,
    Sanırım kendimi yanlış ifade ettim. Paradan yada egodan değil aslında açık iletişim ile herşeyin orta yolda buluşabileceğinden bahsettim. Şahsen ben eşimi 1 tabur erkeğin içine koysam bir kere bile acabamı demem. Kafasını kaldırıp etrafa bakmaz ne var diye. -ki eşim üniversitede ingilizce öğretmeni. Bu konunun var olma sebebine dönersek benim şahsi görüşüm herşeyden önce özgüven olacak insanın kendinde.
  • 30-09-2023, 13:26:36
    #25
    LineTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım kendimi yanlış ifade ettim. Paradan yada egodan değil aslında açık iletişim ile herşeyin orta yolda buluşabileceğinden bahsettim. Şahsen ben eşimi 1 tabur erkeğin içine koysam bir kere bile acabamı demem. Kafasını kaldırıp etrafa bakmaz ne var diye. -ki eşim üniversitede ingilizce öğretmeni. Bu konunun var olma sebebine dönersek benim şahsi görüşüm herşeyden önce özgüven olacak insanın kendinde.
    yok hocam sizi net anladım, konu içinde paran olcak tarzı şeyler var da ondan yazdım.

    yoksa ben de eşimi 1 yıllık evliyken başka şehire gönderdim. sevdiğine güvenmeyeceksen kime güveneceksin.

    ailenizle mutluluklar dilerim, iyi forumlar.
  • 30-09-2023, 14:45:14
    #26
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kadınla mutluluğun sırrı şudur.

    bir kadının bedenine dokunmadan önce ruhuna dokunmalısınız.

    yorumda bahsettiğiniz hayatta parayla ya da egoyla tadamayacağınız mutluluğu tadıyorum.

    Eşim ilk okul mezunu ve tekstilde çalışırken orta okul ve liseyi dışarıdan bitirdi. tekstili bırakıp muhasebe departmanında çalışmaya başladı. o süreçte yanındaydım. üniversite okumak hayaliydi. ailesi onu ilk okuldan alıp göndermemişti. söz verdim “evlendikten sonra imkanım olursa seni üniversiteye göndereceğim “ diye.

    sözümü de tuttum, evlendikten 1 yıl sonra başka şehirde (çanakkale) üniversite okudu.

    ben istanbul’dan taşınmak istiyordum, eşim çanakkleyi sevmişti. bak şube çanakkale yazıyor.

    onun hayali, benim hayalim ikisini de gerçekleştirip ortak bir yerde buluştuk.

    şimdi 2 yaşındaki kızımın gözlerinin içine onur ve mutlulukla bakabiliyorum.

    iyi forumlar. ,
    ağzınıza yüreğinize sağlık gerçekten hayata çok güzel bir yerden bakıyorsunuz. konuyu açan arkadaşın arzu ettiği şey karşı tarafı manipüle etmek arkadaşta da narsistlik seziyorum. karşı tarafla sağlıklı açık iletişim kurup hissettiklerinizi anlatın. kaçıp gitmesi ters tepmesi vs gibi ibareler bunlar kişinin özgüven eksikliğinden kaynaklanıyor. kızdan hoşlandığın halde neden arkadaş kalma teklifi yapıp suyu bulandırıyorsun. arkadaş kalma teklifinizdeki motivasyonu sonrasında yaşadıklarınızı anlatın bunları zayıflık olarak görecek birisiyse zaten bu kişiyle uzun süreli ilişki kurmanız mümkün değil. eğer bir ilişkide taktik yapmanız gerektiğini düşünüyorsanız doğru kişiyle beraber değilsiniz demektir. hissettiklerinizi paylaşmaktan çekinmeyin ki karşı taraf da cesaret bulup anlatmaktan çekinebileceği şeyleri sizinle paylaşsın. bir hayatı ortak yaşamaktan bahsediyorsak şayet.
  • 30-09-2023, 15:49:31
    #27
    Sanırım biz ayrılıcaz tamamen çok seviyorum ama şüpe veriyor artık ve bundan hiç huzursuz değil.