LineTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam olarak buna paralel daha yumuşak bir dille bir yorum yapacaktım. Yıllarca o arkadaşın gittiği yoldan gittim ve sonu hep hüsranla sonuçlandı. Akışına bırakıp kendi duygu düşüncelerini yapıcı bir şekilde aktarıp önüne bakmaya devam edersen emin ol hayatında tatmadığın mutluluğu tadarsın. Kısıtlama ve ambargoların faturaları her zaman sana kesilecek.
bir kadınla mutluluğun sırrı şudur.

bir kadının bedenine dokunmadan önce ruhuna dokunmalısınız.

yorumda bahsettiğiniz hayatta parayla ya da egoyla tadamayacağınız mutluluğu tadıyorum.

Eşim ilk okul mezunu ve tekstilde çalışırken orta okul ve liseyi dışarıdan bitirdi. tekstili bırakıp muhasebe departmanında çalışmaya başladı. o süreçte yanındaydım. üniversite okumak hayaliydi. ailesi onu ilk okuldan alıp göndermemişti. söz verdim “evlendikten sonra imkanım olursa seni üniversiteye göndereceğim “ diye.

sözümü de tuttum, evlendikten 1 yıl sonra başka şehirde (çanakkale) üniversite okudu.

ben istanbul’dan taşınmak istiyordum, eşim çanakkleyi sevmişti. bak şube çanakkale yazıyor.

onun hayali, benim hayalim ikisini de gerçekleştirip ortak bir yerde buluştuk.

şimdi 2 yaşındaki kızımın gözlerinin içine onur ve mutlulukla bakabiliyorum.

iyi forumlar. ,