bir kadınla mutluluğun sırrı şudur.
bir kadının bedenine dokunmadan önce ruhuna dokunmalısınız.
yorumda bahsettiğiniz hayatta parayla ya da egoyla tadamayacağınız mutluluğu tadıyorum.
Eşim ilk okul mezunu ve tekstilde çalışırken orta okul ve liseyi dışarıdan bitirdi. tekstili bırakıp muhasebe departmanında çalışmaya başladı. o süreçte yanındaydım. üniversite okumak hayaliydi. ailesi onu ilk okuldan alıp göndermemişti. söz verdim evlendikten sonra imkanım olursa seni üniversiteye göndereceğim diye.
sözümü de tuttum, evlendikten 1 yıl sonra başka şehirde (çanakkale) üniversite okudu.
ben istanbuldan taşınmak istiyordum, eşim çanakkleyi sevmişti. bak şube çanakkale yazıyor.
onun hayali, benim hayalim ikisini de gerçekleştirip ortak bir yerde buluştuk.
şimdi 2 yaşındaki kızımın gözlerinin içine onur ve mutlulukla bakabiliyorum.
iyi forumlar. ,
ağzınıza yüreğinize sağlık gerçekten hayata çok güzel bir yerden bakıyorsunuz. konuyu açan arkadaşın arzu ettiği şey karşı tarafı manipüle etmek arkadaşta da narsistlik seziyorum. karşı tarafla sağlıklı açık iletişim kurup hissettiklerinizi anlatın. kaçıp gitmesi ters tepmesi vs gibi ibareler bunlar kişinin özgüven eksikliğinden kaynaklanıyor. kızdan hoşlandığın halde neden arkadaş kalma teklifi yapıp suyu bulandırıyorsun. arkadaş kalma teklifinizdeki motivasyonu sonrasında yaşadıklarınızı anlatın bunları zayıflık olarak görecek birisiyse zaten bu kişiyle uzun süreli ilişki kurmanız mümkün değil. eğer bir ilişkide taktik yapmanız gerektiğini düşünüyorsanız doğru kişiyle beraber değilsiniz demektir. hissettiklerinizi paylaşmaktan çekinmeyin ki karşı taraf da cesaret bulup anlatmaktan çekinebileceği şeyleri sizinle paylaşsın. bir hayatı ortak yaşamaktan bahsediyorsak şayet.