Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir kadınla mutluluğun sırrı şudur.

bir kadının bedenine dokunmadan önce ruhuna dokunmalısınız.

yorumda bahsettiğiniz hayatta parayla ya da egoyla tadamayacağınız mutluluğu tadıyorum.

Eşim ilk okul mezunu ve tekstilde çalışırken orta okul ve liseyi dışarıdan bitirdi. tekstili bırakıp muhasebe departmanında çalışmaya başladı. o süreçte yanındaydım. üniversite okumak hayaliydi. ailesi onu ilk okuldan alıp göndermemişti. söz verdim “evlendikten sonra imkanım olursa seni üniversiteye göndereceğim “ diye.

sözümü de tuttum, evlendikten 1 yıl sonra başka şehirde (çanakkale) üniversite okudu.

ben istanbul’dan taşınmak istiyordum, eşim çanakkleyi sevmişti. bak şube çanakkale yazıyor.

onun hayali, benim hayalim ikisini de gerçekleştirip ortak bir yerde buluştuk.

şimdi 2 yaşındaki kızımın gözlerinin içine onur ve mutlulukla bakabiliyorum.

iyi forumlar. ,
Sanırım kendimi yanlış ifade ettim. Paradan yada egodan değil aslında açık iletişim ile herşeyin orta yolda buluşabileceğinden bahsettim. Şahsen ben eşimi 1 tabur erkeğin içine koysam bir kere bile acabamı demem. Kafasını kaldırıp etrafa bakmaz ne var diye. -ki eşim üniversitede ingilizce öğretmeni. Bu konunun var olma sebebine dönersek benim şahsi görüşüm herşeyden önce özgüven olacak insanın kendinde.