Sanırım kendimi yanlış ifade ettim. Paradan yada egodan değil aslında açık iletişim ile herşeyin orta yolda buluşabileceğinden bahsettim. Şahsen ben eşimi 1 tabur erkeğin içine koysam bir kere bile acabamı demem. Kafasını kaldırıp etrafa bakmaz ne var diye. -ki eşim üniversitede ingilizce öğretmeni. Bu konunun var olma sebebine dönersek benim şahsi görüşüm herşeyden önce özgüven olacak insanın kendinde.
yok hocam sizi net anladım, konu içinde paran olcak tarzı şeyler var da ondan yazdım.
yoksa ben de eşimi 1 yıllık evliyken başka şehire gönderdim. sevdiğine güvenmeyeceksen kime güveneceksin.
ailenizle mutluluklar dilerim, iyi forumlar.