Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım sen o kızın sahibi misin? satın mı aldında sensiz olamayacakmış.

kabin memurluğu +18 işmi de sen karar veriyorsun.

aklınızı başınıza alın. ileride evlenebileceğiniz insanlar hakkında saçma sapan konuşmayın. bir kaç gereksiz insanın gazlamasına gelme.

kabin memuru olmak istiyorsa olsun. öyle sevgili olun. belki fikirinden ya da işinden sonra vaz geçer.
Tam olarak buna paralel daha yumuşak bir dille bir yorum yapacaktım. Yıllarca o arkadaşın gittiği yoldan gittim ve sonu hep hüsranla sonuçlandı. Akışına bırakıp kendi duygu düşüncelerini yapıcı bir şekilde aktarıp önüne bakmaya devam edersen emin ol hayatında tatmadığın mutluluğu tadarsın. Kısıtlama ve ambargoların faturaları her zaman sana kesilecek.