• 25-09-2023, 22:22:53
    #1
    14 pro alacam 2. El ama yurt dışından getirmiş arkadaş gümrükte kayıt yaptırmış kendi hattımı takım sorunsuz kullana bilirmiyim

    2. sorumda 13 pro kullanıyorum satıp üştüne 3-5 koyup 15 almak mantıklımı?
  • 25-09-2023, 22:23:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    15 için mantıklı hocam
  • 25-09-2023, 22:24:28
    #3
    Kayıt yapılan cihaz sadece pasaport sahibi adına kayıtlı bir cihazda çalışabilir ve 3 sene kullanma zorunluluğu vardır. 3 senenin ardından farklı hatlarla da çalışabilir. Yani muhtemelen o cihazı kullanamazsınız
  • 25-09-2023, 22:24:30
    #4
    alınabilir bencede
  • 25-09-2023, 22:24:53
    #5
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    Üç yıl boyunca pasaport sahibi kullanabilir cihazı yda onun üzerine hattını taşıman lazım sadece eski kayıtsa sen de kullanabilirsin
  • 25-09-2023, 22:39:51
    #6
    14 pro geçen sene çıktı yani kayıt yapıldıktan sonra 3 sene geçmesi gerekiyor başka hattı çalıştırabilmesi için. 13 prodan 15 proya geçilir mi? Bence geçilmez ancak parayı harcayacağınız daha iyi bir yer yoksa geçilebilir. 13 prodan normal 15e geçilir mi? Geçilmez.
  • 26-09-2023, 00:14:54
    #7
    Teşekkür ederim hocalarım.
    Foreny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 için mantıklı hocam
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt yapılan cihaz sadece pasaport sahibi adına kayıtlı bir cihazda çalışabilir ve 3 sene kullanma zorunluluğu vardır. 3 senenin ardından farklı hatlarla da çalışabilir. Yani muhtemelen o cihazı kullanamazsınız
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınabilir bencede
    Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üç yıl boyunca pasaport sahibi kullanabilir cihazı yda onun üzerine hattını taşıman lazım sadece eski kayıtsa sen de kullanabilirsin
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 pro geçen sene çıktı yani kayıt yapıldıktan sonra 3 sene geçmesi gerekiyor başka hattı çalıştırabilmesi için. 13 prodan 15 proya geçilir mi? Bence geçilmez ancak parayı harcayacağınız daha iyi bir yer yoksa geçilebilir. 13 prodan normal 15e geçilir mi? Geçilmez.
    Pil 85 oldu hocam dayanmıyor artık