14 pro alacam 2. El ama yurt dışından getirmiş arkadaş gümrükte kayıt yaptırmış kendi hattımı takım sorunsuz kullana bilirmiyim
2. sorumda 13 pro kullanıyorum satıp üştüne 3-5 koyup 15 almak mantıklımı?
Kayıt yapılmış telefon alınırmı
6
●208
- 25-09-2023, 22:24:28Kayıt yapılan cihaz sadece pasaport sahibi adına kayıtlı bir cihazda çalışabilir ve 3 sene kullanma zorunluluğu vardır. 3 senenin ardından farklı hatlarla da çalışabilir. Yani muhtemelen o cihazı kullanamazsınız
- 25-09-2023, 22:24:53Üç yıl boyunca pasaport sahibi kullanabilir cihazı yda onun üzerine hattını taşıman lazım sadece eski kayıtsa sen de kullanabilirsin
- 26-09-2023, 00:14:54Teşekkür ederim hocalarım.
Foreny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBarlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePil 85 oldu hocam dayanmıyor artıkJTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle