14 pro geçen sene çıktı yani kayıt yapıldıktan sonra 3 sene geçmesi gerekiyor başka hattı çalıştırabilmesi için. 13 prodan 15 proya geçilir mi? Bence geçilmez ancak parayı harcayacağınız daha iyi bir yer yoksa geçilebilir. 13 prodan normal 15e geçilir mi? Geçilmez.