Kayıt yapılan cihaz sadece pasaport sahibi adına kayıtlı bir cihazda çalışabilir ve 3 sene kullanma zorunluluğu vardır. 3 senenin ardından farklı hatlarla da çalışabilir. Yani muhtemelen o cihazı kullanamazsınız