Konu
Kayıt yapılmış telefon alınırmı
25-09-2023, 22:24:28
#3
orhansengun
Kayıt yapılan cihaz sadece pasaport sahibi adına kayıtlı bir cihazda çalışabilir ve 3 sene kullanma zorunluluğu vardır. 3 senenin ardından farklı hatlarla da çalışabilir. Yani muhtemelen o cihazı kullanamazsınız