Teşekkür ederim hocalarım.
Kayıt yapılan cihaz sadece pasaport sahibi adına kayıtlı bir cihazda çalışabilir ve 3 sene kullanma zorunluluğu vardır. 3 senenin ardından farklı hatlarla da çalışabilir. Yani muhtemelen o cihazı kullanamazsınız
Üç yıl boyunca pasaport sahibi kullanabilir cihazı yda onun üzerine hattını taşıman lazım sadece eski kayıtsa sen de kullanabilirsin
14 pro geçen sene çıktı yani kayıt yapıldıktan sonra 3 sene geçmesi gerekiyor başka hattı çalıştırabilmesi için. 13 prodan 15 proya geçilir mi? Bence geçilmez ancak parayı harcayacağınız daha iyi bir yer yoksa geçilebilir. 13 prodan normal 15e geçilir mi? Geçilmez.
Pil 85 oldu hocam dayanmıyor artık