14 pro alacam 2. El ama yurt dışından getirmiş arkadaş gümrükte kayıt yaptırmış kendi hattımı takım sorunsuz kullana bilirmiyim

2. sorumda 13 pro kullanıyorum satıp üştüne 3-5 koyup 15 almak mantıklımı?