Yurt dışı cihaz hakkında
12
●318
- 25-09-2023, 02:20:17benim aklimda şuan yurtdisi iphone 12 var 11k civarinda imei atmak yerine 8ay kullanabiliyorum ya 4 ay da elektronik sim kullanirim yıl bittimten sonra telefon yenileniyorumus tekrar 8 ay daha sonra elektronik sim. böyle birsey duydum birinden sizce mantıklı mı ? aslında doğrumu bunlar hiç bilmiyorum biri aydınlatırsa çok iyi olur
- 25-09-2023, 02:24:08
- 25-09-2023, 02:33:45Bu sonrası için yani 2024 yılından ben 8 ay faydalanabilirim ya sonrasıen4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))
- 25-09-2023, 02:36:05nasi ya¿ o değilde düşündüğümüz şeye bak.. ne hale gelmişizuRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle