• 25-09-2023, 02:20:17
    #1
    benim aklimda şuan yurtdisi iphone 12 var 11k civarinda imei atmak yerine 8ay kullanabiliyorum ya 4 ay da elektronik sim kullanirim yıl bittimten sonra telefon yenileniyorumus tekrar 8 ay daha sonra elektronik sim. böyle birsey duydum birinden sizce mantıklı mı ? aslında doğrumu bunlar hiç bilmiyorum biri aydınlatırsa çok iyi olur
  • 25-09-2023, 02:22:15
    #2
    Evet yazdığın gibi mesela benim iphone 12 yd bugün fiziksel sim kapandı yarın e sim açtırcam 4 ay ordan zaman kazancam sonrasında yeni yıla girince 8 ay daha tekrar süre kazancam
  • 25-09-2023, 02:24:08
    #3
    KuSe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yazdığın gibi mesela benim iphone 12 yd bugün fiziksel sim kapandı yarın e sim açtırcam 4 ay ordan zaman kazancam sonrasında yeni yıla girince 8 ay daha tekrar süre kazancam


    çok iyiymiş millet niye imei 20k veriyorki ?
  • 25-09-2023, 02:29:12
    #4
    Dediğin kullanım senaryosunda mantıklı.
    Ben mesela kayıtlı telefon kullanıyorum.Ama şebekeden arama ve SMS kullanmıyorum paket yüklemiyorum bile.Arama ve smsleri whatsappdan hallediyorum...
  • 25-09-2023, 02:32:42
    #5
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğin kullanım senaryosunda mantıklı.
    Ben mesela kayıtlı telefon kullanıyorum.Ama şebekeden arama ve SMS kullanmıyorum paket yüklemiyorum bile.Arama ve smsleri whatsappdan hallediyorum...
    internet ¿
  • 25-09-2023, 02:33:45
    #6
    en4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    çok iyiymiş millet niye imei 20k veriyorki ?
    Bu sonrası için yani 2024 yılından ben 8 ay faydalanabilirim ya sonrası ))
  • 25-09-2023, 02:34:01
    #7
    8 + 4 ay değil hocam o 4+4 ay. Yani 4 ay fiziksel sim 4 ay ise e-sim olarak devam edebilirsiniz diğer kalan 4 ayı ne yapacaksınız
  • 25-09-2023, 02:36:05
    #8
    uRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 + 4 ay değil hocam o 4+4 ay. Yani 4 ay fiziksel sim 4 ay ise e-sim olarak devam edebilirsiniz diğer kalan 4 ayı ne yapacaksınız
    nasi ya¿ o değilde düşündüğümüz şeye bak.. ne hale gelmişiz
  • 25-09-2023, 02:37:18
    #9
    14 pro cihazımı 2.736 TL ye kayıt etmiştim gelen hale bakın 20K ve 30K olacağı söyleniyor.