Dediğin kullanım senaryosunda mantıklı.
Ben mesela kayıtlı telefon kullanıyorum.Ama şebekeden arama ve SMS kullanmıyorum paket yüklemiyorum bile.Arama ve smsleri whatsappdan hallediyorum...