Konu
Yurt dışı cihaz hakkında
25-09-2023, 02:29:12
#4
ua87
Dediğin kullanım senaryosunda mantıklı.
Ben mesela kayıtlı telefon kullanıyorum.Ama şebekeden arama ve SMS kullanmıyorum paket yüklemiyorum bile.Arama ve smsleri whatsappdan hallediyorum...