benim aklimda şuan yurtdisi iphone 12 var 11k civarinda imei atmak yerine 8ay kullanabiliyorum ya 4 ay da elektronik sim kullanirim yıl bittimten sonra telefon yenileniyorumus tekrar 8 ay daha sonra elektronik sim. böyle birsey duydum birinden sizce mantıklı mı ? aslında doğrumu bunlar hiç bilmiyorum biri aydınlatırsa çok iyi olur