Konu
Yurt dışı cihaz hakkında
25-09-2023, 02:24:08
#3
en4loss
KuSe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet yazdığın gibi mesela benim iphone 12 yd bugün fiziksel sim kapandı yarın e sim açtırcam 4 ay ordan zaman kazancam sonrasında yeni yıla girince 8 ay daha tekrar süre kazancam
çok iyiymiş millet niye imei 20k veriyorki ?