KuSe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet yazdığın gibi mesela benim iphone 12 yd bugün fiziksel sim kapandı yarın e sim açtırcam 4 ay ordan zaman kazancam sonrasında yeni yıla girince 8 ay daha tekrar süre kazancam


çok iyiymiş millet niye imei 20k veriyorki ?