uRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 + 4 ay değil hocam o 4+4 ay. Yani 4 ay fiziksel sim 4 ay ise e-sim olarak devam edebilirsiniz diğer kalan 4 ayı ne yapacaksınız
nasi ya¿ o değilde düşündüğümüz şeye bak.. ne hale gelmişiz