15 Pro - 53,000TL değer mi?
35
●1.922
- 23-09-2023, 00:21:19YD çıkış problem değil işlerimden dolayı zaten arada çıkmam gerekebiliyor. Kayıt için zaten 12 ay süresi olacak.Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2023, 00:21:34Anlayamadım fazla mı değil mi?Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2023, 00:21:534+4 sekiz ay süre olacak, seneye 40 bin olmayacağı ne malum kaydın?ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2023, 00:22:08Bana kalırsa 50k cihaza vermek için ayda o paranın iki katını kazanmak gerekir. Aksi halde o parayı ticarete dökmek daha mantıklıdır. Uğraşmak istemiyorsanız da yatırım yapılabilir ama elimde taşıdığım cihaza vermezdim şahsen. 11 kullanıyorum gayet uygun. Durum el veriyorsa 13-14 pro maxler yeterlidir bence.