• 23-09-2023, 00:17:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, bir arkadaşım yarın 2050 dolar karşılığında getirebileceğini söylüyor. Sizce değer mi? 15 pro telefonunu beğendim ancak fiyat konusunda şüphelerim var.
  • 23-09-2023, 00:18:43
    #2
    Zenginsen değer.
  • 23-09-2023, 00:19:06
    #3
    Telefonun fiyatı zaten 1189 dolar civarında fiyattan neden işgillendiniz
  • 23-09-2023, 00:20:26
    #4
    20bin de kayıt ücreti olacak artı yurtdışına çıkmadıysanız git gel ona da para harcayacaksınız Türkiye fiyatından fazlaya gelecek. Neyi merak ediyorsunuz?
  • 23-09-2023, 00:21:19
    #5
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20bin de kayıt ücreti olacak artı yurtdışına çıkmadıysanız git gel ona da para harcayacaksınız Türkiye fiyatından fazlaya gelecek. Neyi merak ediyorsunuz?
    YD çıkış problem değil işlerimden dolayı zaten arada çıkmam gerekebiliyor. Kayıt için zaten 12 ay süresi olacak.
  • 23-09-2023, 00:21:34
    #6
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun fiyatı zaten 1189 dolar civarında fiyattan neden işgillendiniz
    Anlayamadım fazla mı değil mi?
  • 23-09-2023, 00:21:36
    #7
    Yurt dışı büyük ihtimal hocam. O yüzden bence mantıksız
  • 23-09-2023, 00:21:53
    #8
    ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YD çıkış problem değil işlerimden dolayı zaten arada çıkmam gerekebiliyor. Kayıt için zaten 12 ay süresi olacak.
    4+4 sekiz ay süre olacak, seneye 40 bin olmayacağı ne malum kaydın?
  • 23-09-2023, 00:22:08
    #9
    Bana kalırsa 50k cihaza vermek için ayda o paranın iki katını kazanmak gerekir. Aksi halde o parayı ticarete dökmek daha mantıklıdır. Uğraşmak istemiyorsanız da yatırım yapılabilir ama elimde taşıdığım cihaza vermezdim şahsen. 11 kullanıyorum gayet uygun. Durum el veriyorsa 13-14 pro maxler yeterlidir bence.