Bana kalırsa 50k cihaza vermek için ayda o paranın iki katını kazanmak gerekir. Aksi halde o parayı ticarete dökmek daha mantıklıdır. Uğraşmak istemiyorsanız da yatırım yapılabilir ama elimde taşıdığım cihaza vermezdim şahsen. 11 kullanıyorum gayet uygun. Durum el veriyorsa 13-14 pro maxler yeterlidir bence.