ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YD çıkış problem değil işlerimden dolayı zaten arada çıkmam gerekebiliyor. Kayıt için zaten 12 ay süresi olacak.
4+4 sekiz ay süre olacak, seneye 40 bin olmayacağı ne malum kaydın?