15 Pro - 53,000TL değer mi?
35
●1.922
- 23-09-2023, 00:39:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kendi param, ayrıca baba parası bile olsa emek değil mi hocam? Niye sokağa dökülsün ki? Piyasa fiyatlarını bilmediğim ve danışmak istediğim için yazdım.yuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2023, 00:52:08Çok pahalı söylemiş. 15-20 güne bayağı düşer fiyatı. Gereksiz o fiyata almak.
- 23-09-2023, 01:55:51Belli ki bu yd cihazlar konusunda pek fikriniz yok. Tr fiyatı 65k olan bir cihaz 2 yıl tr garantilidir. Ayrıca istediğiniz simi takıp kullanabilirsiniz. yd fiyatı 53k olan bir cihaz trde 1 yıl garantilidir ve süresiz kullanmak istiyorsanız 20k kayıt parası ödemek zorundasınız ödemezseniz 8 ay kullanabilirsiniz. Ödediğiniz taktirde 3 takvim yılı sadece kayıt yapan kişinin adına kayıtlı simlerde çalışır. Ayrıca 1 yıllık garantide fatura ve kayıt şartı isteniyor.ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
UZUN LAFIN KISASI
TR 65K 2 YIL GARANTİ SİM AÇIK ✅
YD 53K SİM 8 AY AÇIK (KAYITSIZ) ya da YD 73K 1 YIL GARANTİ SİM 3 YIL BELİRLİ KİŞİYE AÇIK (KAYITLI) ❌
Her türlü TR'den almak daha mantıklı. Ya gidip kendiniz alacaksınız ya da trden alacaksınız. - 23-09-2023, 02:24:10Türkiye de almanı öneririm . Çünkü Türkiyede telefonun piyasası var yurt dışında ne yazıkki öyle değil 1000 dolara aldığın telefonu 2. El olduktan sonra 200 dolara satamıyorsun 2 ele talep çok fazla yok . Ama Türkiye de alırsan 65 k ya seneye ne bilim en kötü 55 e 50 ye satar üstüne koyar istersen 16 alırsın kuzenim var bu şekilde iPhone 7 den beri bi telefoncu arkadaşı var yenisi çıkınca veriyor üste para veriyor hep yeni modele geçiyor yurt dışından alırsan , satarken ciddi zarar edersin belki satmam kullanırım dersin onu bilemem , kullanırsanda bi kaç sene ye iPhone 20 çıkar iyice çöp olur
- 23-09-2023, 03:52:49Hocam gayet bilgiliyim. 4+4+4 Kullanılabilecek şuan. Yeni yıl takvimine gireceğimiz için yeni yılda süre sıfırlanacak ve 08 ( Ağustos ) ayının sonuna kadar kullanılabilecek. Fiyatının TR'ye erken girişinden dolayı biraz pahalı olduğunu biliyorum.Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle