Türkiye de almanı öneririm . Çünkü Türkiyede telefonun piyasası var yurt dışında ne yazıkki öyle değil 1000 dolara aldığın telefonu 2. El olduktan sonra 200 dolara satamıyorsun 2 ele talep çok fazla yok . Ama Türkiye de alırsan 65 k ya seneye ne bilim en kötü 55 e 50 ye satar üstüne koyar istersen 16 alırsın kuzenim var bu şekilde iPhone 7 den beri bi telefoncu arkadaşı var yenisi çıkınca veriyor üste para veriyor hep yeni modele geçiyor yurt dışından alırsan , satarken ciddi zarar edersin belki satmam kullanırım dersin onu bilemem , kullanırsanda bi kaç sene ye iPhone 20 çıkar iyice çöp olur