yuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baba parasıysa deger .
Kendi param, ayrıca baba parası bile olsa emek değil mi hocam? Niye sokağa dökülsün ki? Piyasa fiyatlarını bilmediğim ve danışmak istediğim için yazdım.