yurtdışı telefon almak artık hiç mantıklı değil üzerine 20 bin kayıt ücreti falan gelince tr ile aynı fiyata geliyor nerdeyse. ayrıca trde almanın sonrasında istediğinde 2.el olarak satabilme şansın oluyor yd olursa satamazsın