20bin de kayıt ücreti olacak artı yurtdışına çıkmadıysanız git gel ona da para harcayacaksınız Türkiye fiyatından fazlaya gelecek. Neyi merak ediyorsunuz?
YD çıkış problem değil işlerimden dolayı zaten arada çıkmam gerekebiliyor. Kayıt için zaten 12 ay süresi olacak.